Koordynatorzy do spraw Dostępności w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- koordynator do spraw dostępności architektonicznej – Mariusz Kieruzel, główny specjalista w Referacie Administracji i Majątku, telefon 44/732 18 70;
- koordynator do spraw dostępności cyfrowej – Marcin Góra informatyk w Biurze Cyfryzacji
i Nadzoru Organizacyjnego; telefon 44/732 77 93; - koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej – Marlena Baryła – kancelista w Centrum Kontaktów z Mieszkańcami, telefon 44/732 77 83
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot;
- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zarządzenie Nr 371 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 24.11.2023 roku w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
* Zarządzenie Nr 273 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 25.07.2024 roku zmieniające Zarządzenie nr 371
* Zarządzenie Nr 245 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 14 lipca 2025 roku zmieniające Zarządzenie Nr 371 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 24 listopada 2023 roku w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zmienionego zarządzeniem Nr 273 z dnia 25 lipca 2024 roku
* Zarządzenie Nr 337 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 07 października 2025 roku zmieniające Zarządzenie Nr 371 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 24 listopada 2023 roku