artykuł nr 1

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskimogłasza nabór na wolne stanowisko SPECJALISTY ds. kadr w Dziale Księgowości i Kadr w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji

w Piotrkowie Trybunalskim

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

SPECJALISTY ds. kadr w Dziale Księgowości i Kadr

w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji

w Piotrkowie Trybunalskim

1.        Wymagania niezbędne:

 

a)      wykształcenie: średnie (preferowane ekonomiczne) – staż pracy minimum 5 lat, wyższe (preferowane ekonomiczne) – staż pracy minimum 4 lata,

b)      znajomość zagadnień związanych z finansowaniem składek ZUS,

 c) znajomość zagadnień z zakresu:

- Kodeksu pracy – ustawa z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (tekst jednolity

 Dz.U. z 1998 r. Nr 21 poz. 94),

 - ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity

 Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593),

 - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 roku w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2005 r. Nr 146 poz. 1222),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 1997 r. Nr 123 poz. 776),
- ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U.
 z 2003 r. Nr 15 poz. 148),
 - ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 14 poz.176),

 d) umiejętność obsługi programu Płatnik,

 e) pożądana praktyka w zakresie spraw kadrowych,

 2. Wymagania dodatkowe:

 a) znajomość obsługi komputera w środowisku Microsoft Office,

 b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 a) prowadzenie akt osobowych pracowników,

 b) przygotowywanie umów o pracę i wydawanie świadectw pracy oraz zaświadczeń

 dotyczących stosunku pracy,

 c) przygotowywanie kart stażu pracy, obliczanie wymiaru urlopu wypoczynkowego,

 d) kierowanie pracowników na badania lekarskie, monitorowanie terminów wykonania badań wstępnych, okresowych i kontrolnych,

 e) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i prawidłowości wykorzystania zwolnień lekarskich,

 f) ustalanie uprawnień do wypłaty nagród jubileuszowych dla pracowników i przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie,

 g) ustalanie uprawnień i przygotowywanie list dotyczących wypłaty wynagrodzeń oraz wszelkich innych świadczeń,

 h) prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników,

 i) prowadzenie rejestru rozliczenia funduszu płac oraz list miesięcznych wynagrodzeń,

 j) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,

 k) prowadzenie kart zasiłkowych i wynagrodzeń pracowników,

 l) sporządzanie przelewów dotyczących potrąceń z wynagrodzeń dla pracowników,

 ł) bieżące archiwizowanie dokumentacji płacowej i kadrowej,

 m) wprowadzanie danych o pracownikach z zakresu kadrowo-płacowego (rejestracja pracowników w systemie komputerowym, wprowadzanie danych z poprzednich miejsc pracy),

 n) zgłaszanie pracowników i zleceniobiorców do ZUS oraz ich wyrejestrowywanie,

 o) sporządzanie miesięczne deklaracji ZUS i prowadzenie rozliczeń w tym zakresie.

4. Wymagane dokumenty:

a)        list motywacyjny,

b)        życiorys (CV),

c)        kserokopie świadectw pracy,

d)       kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

e)       kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

f)       referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinię o kandydacie,

g)       oświadczenie o niekaralności,

h)      zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na ww. stanowisku.

Kserokopie powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Komisja Rekrutacyjna ma prawo zażądać od kandydata dostarczenia oryginałów dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Belzackiej 176/178 w pok. 14 lub pocztą na adres Zarządu w zaklejonej kopercie, na której należy również umieścić dopisek: Konkurs na stanowisko SPECJALISTY ds. kadr w Dziale Księgowości i Kadr w terminie do dnia 14 marca 2006 r.

Aplikacje, które wpłyną do Zarządu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji przy ul. Belzackiej 176/178.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).