MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE 73
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Przetarg nieograniczony
SIWZ do odbioru w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
przy ul. Krakowskie Przedmieście 73 w pokoju nr 13A
97-300 Piotrków Trybunalski
Cena: 20,00 zł
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na prowadzeniu konserwacji i napraw sygnalizacji świetlnych – wraz z aktywnymi znakami przejść dla pieszych -zlokalizowanych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego (wykaz sygnalizacji stanowi załącznik Nr 1 do umowy), oraz wykonywanie obowiązków pogotowia sygnalizacyjnego.
Poniżej przedstawiono informacje, które powinny być wykorzystane do kalkulacji kosztów konserwacji i ewentualnych napraw przedmiotowych sygnalizacji świetlnych.
1.1. kompleksowe oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów przedmiotowych sygnalizacji wraz ze sterownikami - 1 raz do roku;
1.2. kompleksowe oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów sygnalizacji ostrzegawczej przejść dla pieszych - 1 raz do roku;
1.3. kontrolne samochodowe i piesze oględziny przedmiotowych sygnalizacji ulicznych dla ustalenia poprawności ich funkcjonowania - jeden raz na dobę
1.4. wymianę przepalonych żarówek w latarniach sygnałowych i w sygnalizatorach ostrzegawczych przejść dla pieszych (przyjęto wymianę wszystkich żarówek na przestrzeni jednego roku);
1.5. zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w rejonie ewentualnej awarii do czasu jej usunięcia;
1.6. utrzymanie stanu gotowości przystąpienia do usuwania usterek lub wyłączenia uszkodzonej sygnalizacji w czasie
1.7. zabezpieczanie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i działań wandalicznych w porozumieniu z upoważnionym przedstawicielem Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji;
1.8. obsługę reklamacji i opracowanie wyników kompleksowych oględzin;
1.9. przeprogramowywanie sterowników sygnalizacji ulicznej wynikające ze zmiany zaleceń Działu Decyzji Administracyjnych i Inżynierii Ruchu w funkcjonowaniu sygnalizacji;
1.10. koordynacja działań mających na celu utrzymanie urządzeń sygnalizacji ulicznej w pełnej sprawności użytkowej;
1.11. lokalizacja uszkodzeń kabli sygnalizacyjnych, sterowniczych i koordynacyjnych – przyjęto jeden etat na okres roku;
1.12. przygotowanie miejsca pracy dla innych firm wykonujących zadania modernizacyjne;
1.13. czyszczenie soczewek i odbłyśników latarń sygnalizacyjnych – 2 razy w roku;
1.14. uzupełnienie uszkodzonych wandalicznie daszków na latarniach - przyjęto 20 daszków na rok;
1.15. wymianę zniszczonych wandalicznie soczewek – przyjęto 20 soczewek z blendami na rok;
1.16. naprawy sterowników;
1.17. zabezpieczenie antykorozyjne masztów, wysięgników i szaf sterowniczych;
1.18. pomiary ochrony przeciwporażeniowej wynikające z terminów ustalonych przepisami eksploatacji - co najmniej raz w roku;
1.19. pomiary uziemień urządzeń sygnalizacyjnych wynikające z terminów ustalonych przepisami eksploatacji - co najmniej raz w roku;
1.20. opracowywanie protokółów oględzin dziennych i kompleksowych.
Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany jest do uczestnictwa w odbiorach częściowych realizowanych przez niego prac na zasadach członka komisji odbiorowej.
Przy realizacji robót obowiązywać będą ceny kontraktowe w poszczególnych asortymentach robót zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego.
Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren podczas prowadzonych prac związanych z wykonywaniem zamówienia (bezpieczeństwo pracowników oraz osób trzecich).
2.1. naprawy uszkodzonych sygnalizatorów kolumnowych,
2.2. wymiany uszkodzonych sygnalizatorów kolumnowych,
2.3. wymiany wkładów w sygnalizatorach kolumnowych,
2.4. naprawy uszkodzonych słupków do mocowania sygnalizatora,
2.5. wymiany uszkodzonych słupków do mocowania sygnalizatora,
2.6. awaryjne lokalizacje i naprawy kabli sterowniczych,
2.7. wymiany uszkodzonych pętli indukcyjnych,
2.8. naprawy uszkodzonych szaf sterowniczych,
2.9. wymiany uszkodzonych szaf sterowniczych niezdatnych do naprawy,
2.10.dostosowanie wyposażenia instalacji sygnalizacyjnych do zmieniających się przepisów i wymogów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszelkie roboty związane z bieżącym utrzymaniem przedmiotowej sygnalizacji świetlnej ulic w Piotrkowie Trybunalskim wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa.
2. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy, że nie będą wprowadzać samowolnie zmian w zakresie wyposażenia sygnalizacji oraz programowania sterowników.
3. Pracownicy zatrudnieni przy bieżącym utrzymaniu sygnalizacji świetlnej zobowiązani są posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zależności od wykonywanych robót. Pracownicy zatrudnieni przy bieżącym utrzymaniu urządzeń elektrycznych wchodzących w skład sygnalizacji świetlnej powinni posiadać dodatkowo zaświadczenie kwalifikacyjne „E” do 1 kV wystawione przez Komisję Kwalifikacyjną SERP.
Osoby sprawujące nadzór (kierownik prac) powinni posiadać zaświadczenie kwalifikacyjne dla osób sprawujących dozór nad eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych - "D" do 1 kV.
4. Wykonawca bieżącego utrzymania sygnalizacji świetlnej zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy „Prawo Energetyczne” w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych.
5. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z zasadami zaproponowanymi przez Zamawiającego przy użyciu sprzętu i materiałów posiadających odpowiednie atesty.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamówienie należy zrealizować:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku:
1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj;
·
·
uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV „E” wystawione przez Komisję Kwalifikacyjna SEP.
·
- samochód dostawczy
- podnośnik
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku.
WADIUM
WYMAGANE W WYSOKOŚCI 8.000,00 ZŁ
KRYTERIA OCENY OFERT:
- CENA ZA KONSERWACJĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ - waga 80 %
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Krakowskie Przedmieście 73 pok. nr 13A (I PIĘTRO)
97-300 Piotrków Tryb.
W dniu
Otwarcie ofert w dniu
Anna Januszczak-Deredas,
Anita Kosela
w sprawach formalnych tel. (0-44) 732-05-82
Konrad Ząbeczki,
Iwona Ignatowicz
w sprawach technicznych tel. (0-44) 732-03-60, 732-03-61