Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
z dnia 13 marca 2023 roku
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r. poz. 40), zarządza się co następuje:
§ 1
W zarządzeniu Nr 446 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 02 grudnia 2019 roku w sprawie powołania Zespołu ds. utrzymania i rozwoju systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją autorstwa Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, wprowadza się następujące zmiany w § 1:
1. ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) Anna Pełka – Kierownik Archiwum Zakładowego – członek Zespołu EZDPUW,”
2. ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) Włodzimierz Lasek – Inspektor Ochrony Danych, w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych,”.
§ 2
1. Za realizację zarządzenia odpowiedzialny jest Kierownik Referatu Zarządzania Dokumentacją i Bezpieczeństwa Informacji. Zarządzenie nie wymaga sprawozdań z jego realizacji.
2. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Krzysztof Chojniak
Dokument został podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym