artykuł nr 1

Zarządzenie nr 343 z dn. 2 listopada 2020 r.

Zarządzenie nr 343

Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

z dnia 2 listopada 2020 roku

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.

 

Na podstawie art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia  8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713 t.j.) oraz art. 11-15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 t.j.) zarządzam, co następuje:

§ 1

1. W związku z ogłoszeniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektora ds. kontroli systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Referacie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, powołuję Komisję Rekrutacyjną w składzie:

  1. Dorota Kosterska – Kierownik Referatu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi – Przewodniczący Komisji,
  2. Urszula Kęsa – Główny specjalista w Referacie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi – Członek Komisji,
  3. Ewa Forma – Kancelista w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi – Sekretarz Komisji.

2. Nabór przeprowadzany jest na podstawie procedury P_10.

§ 2

1. Komisja  w ramach własnego składu może wyłonić zespoły robocze, w celu usprawnienia pracy komisji.

2. Decyzję o wyłonieniu zespołów Komisja podejmie na pierwszym posiedzeniu po otwarciu ofert.

§ 3

Do zadań Komisji Rekrutacyjnej w szczególności  należy:

  1. odebranie przez Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej ofert kandydatów oraz potwierdzenie odbioru podpisem w rejestrze ofert złożonych na dany nabór,
  2. dokonanie otwarcia kopert zawierających oferty kandydatów,
  3. sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów,
  4. dokonanie wstępnej analizy dokumentów, w celu sprawdzenia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu (wstępna selekcja kandydatów),
  5. ustalenie i sporządzenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu,
  6. wyznaczenie terminu przeprowadzenia selekcji końcowej dla kandydatów oraz zabezpieczenie pomieszczenia dla przeprowadzenia tej selekcji,
  7. zaproszenie kandydatów na selekcję końcową obejmującą przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego, informatycznego i rozmowy kwalifikacyjnej,
  8. przygotowanie testu merytorycznego, informatycznego w porozumieniu z Biurem Zarządzania Zasobami Ludzkimi i przekazania ich na jeden dzień przed terminem drugiego etapu rekrutacji celem opieczętowania testów pieczątką Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
  9. odbiór kompletu testów przez Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej w dniu drugiego etapu naboru,
  10. przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego w wyznaczonym terminie,
  11. sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru,
  12. sporządzenie informacji o wynikach naboru i przekazanie do Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi celem zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta,
  13.  przekazanie do Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi kompletnej dokumentacji
    z postępowania rekrutacyjnego, celem dalszego postępowania i przechowania dokumentacji aplikacyjnej kandydatów w sposób określony w Regulaminie.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Podpisał

Prezydent miasta Piotrkowa Trybunalskiego

(-) Krzysztof Chojniak