artykuł nr 1

Centrum Kontaktów z Mieszkańcami

Centrum Kontaktów z Mieszkańcami - Kierownik - Monika Jarzębska
 
tel. 44 732 77 98
 
Pasaż Rudowskiego 10, p. 310

Do zadań Centrum w szczególności należy:

1. Organizowanie obsługi klientów Urzędu w ramach Centrum poprzez obsługę punktów informacyjnych Urzędu oraz sekretariatów Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza.

2. Opracowywanie wzorów wniosków i kart informacyjnych wchodzących w skład sytemu ujednoliconych formularzy, dokonywanie okresowych przeglądów systemu pod kątem jego zupełności, aktualności i dostępności dla klientów Urzędu oraz sporządzanie i aktualizacja wykazu obowiązujących procedur.

3. Prowadzenie badań opinii społecznej i analiz danych statystycznych oceniających jakość świadczonych usług administracyjnych.

4. Prowadzenie centralnego rejestru ogłoszeń.

5. Zapewnienie obsługi kancelaryjnej w punktach informacyjnych, a w szczególności:

1) udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw i zakresie kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych, wydawanie wniosków i kart informacyjnych,

2) rejestrowanie przesyłek przychodzących w systemie EZD,

3) obsługa infolinii,

4) telefoniczna rezerwacja obsługi w Urzędzie,

5) organizowanie obsługi osób niesłyszących,

6) świadczenie usług ksero dla klientów Urzędu,

7) wydawanie kart w ramach Programu „Piotrkowska Karta Mieszkańca”.

6. Obsługa Punktu Potwierdzającego Profile Zaufane.

7. Dostęp do informacji publicznej poprzez:

1) redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z rozporządzeniem MSWiA,

2) koordynowanie udzielania odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,

3) projektowanie decyzji w sprawie odmowy udostępniania informacji publicznej oraz umorzenia postępowania o udostępnienie informacji publicznej.

8. Koordynowanie załatwiania skarg i wniosków podlegających rozpatrzeniu przez Prezydenta, zgodnie z postanowieniami Rozdziału V niniejszego Regulaminu.

9. Koordynowanie rozpatrywania petycji wpływających do Urzędu, dla których organem właściwym jest Prezydent oraz publikowanie informacji o przebiegu postępowania na stronie internetowej, zgodnie z postanowieniami Rozdziału VI niniejszego Regulaminu.

10. Monitorowanie i koordynowanie załatwiania spraw, z którymi zgłaszają się mieszkańcy Miasta do Prezydenta, w ramach przyjęć interesantów.

11. Redagowanie i aktualizacja treści udostępnianych na stronie internetowej dedykowanej klientom Urzędu.

12. Wykonywanie zadań związanych z realizacją budżetu, w tym opracowywanie projektów planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej realizowanych zadań oraz sporządzanie informacji i sprawozdań opisowych z wykonania budżetu.

13. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.