Biuro Obsługi Mieszkańców
tel. 0-44/732 77 44
e-mail: r.karbowniczek@piotrkow.pl
Punkt Informacyjny - tel. 0-44/732 77 01
e-mail: e-urzad@piotrkow.pl
ul. Szkolna 28, budynek "B"
Do zadań Biura mającego status wydziału w szczególności należy:
1. Organizowanie obsługi klientów Urzędu w ramach Biura Obsługi Mieszkańców.
2. Opracowywanie wzorów wniosków i kart informacyjnych wchodzących w skład sytemu ujednoliconych formularzy, dokonywanie okresowych przeglądów systemu pod kątem jego zupełności, aktualności i dostępności dla klientów Urzędu oraz sporządzanie i aktualizacja wykazu obowiązujących procedur.
3. Redagowanie i aktualizacja treści udostępnianych na stronie internetowej dedykowanej klientom BOM.
4. Prowadzenie badań opinii społecznej i analiz danych statystycznych oceniających jakość świadczonych usług administracyjnych.
5. Koordynowanie załatwiania skarg i wniosków podlegających rozpatrzeniu przez Prezydenta.
6. Koordynowanie rozpatrywania petycji wpływających do Urzędu, dla których organem właściwym jest Prezydent oraz publikowanie informacji o przebiegu postępowania na stronie internetowej, zgodnie
z postanowieniami Rozdziału VI niniejszego Regulaminu.
7. Monitorowanie i koordynowanie załatwiania spraw, z którymi zgłaszają się mieszkańcy Piotrkowa Tryb. do Prezydenta, w ramach przyjęć interesantów.
8. Zapewnienie obsługi kancelaryjnej, a w szczególności:
- rejestrowanie przesyłek przychodzących w systemie EZD,
- wysyłka korespondencji urzędowej,
- prowadzenie składu chronologicznego,
- obsługa punktów informacyjnych Urzędu, a w tym: udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw i zakresie kompetencji poszczególnych komórek organizacyjnych, wydawanie wniosków i kart informacyjnych,
- obsługa infolinii,
- telefoniczna rezerwacja obsługi w BOM,
- organizowanie obsługi osób niesłyszących,
- obsługa poczty e-urzad@piotrkow.pl, ePUAP,
- świadczenie usług ksero dla klientów Urzędu Miasta,
- wydawanie kart w ramach Programu „Piotrkowska Karta Mieszkańca”.
9. Zapewnienie realizacji zarządzenia w sprawie ubioru służbowego pracowników obsługujących klientów w BOM, prowadzenie wykazu pracowników kadry podstawowej oraz kadry zastępującej.
10. Obsługa Punktu Potwierdzającego Profile Zaufane.
11. Wykonywanie zadań związanych z realizacją budżetu, w tym opracowywanie projektów planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej realizowanych zadań oraz sporządzanie informacji i sprawozdań opisowych z wykonania budżetu.
12. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi pocztowe, realizacja umów z operatorami pocztowymi.
13. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.