artykuł nr 1

Referat Zamówień Publicznych

Referat Zamówień Publicznych - Kierownik - Ewa Tymińska

 

Pasaż K. Rudowskiego 10, p. 317

e.tyminska@piotrkow.pl

tel. 44 732 77 96

 

Do zadań Referatu w szczególności należy:

  1. Opracowywanie zbiorczego rocznego planu zamówień, do których ustawa Prawo zamówień publicznych nie ma zastosowania, na podstawie dokonanej analizy i weryfikacji planów zamówień komórek organizacyjnych Urzędu w celu zapobieżenia dzielenia zamówienia na części lub zaniżania jego wartości w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Opracowywanie i aktualizowanie planu postępowań o udzielenie zamówień, jakie Miasto przewiduje przeprowadzić w danym roku budżetowym oraz jego publikowanie zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  3. Opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie, do którego nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych.
  4. Doradzanie w sprawach przygotowywania postępowań o udzielenie zamówień, w tym weryfikacja i opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie, do którego  ma zastosowanie ustawa Prawo zamówień publicznych w zakresie stosowania tej ustawy.
  5. Sporządzanie projektów specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części instrukcyjnej dla wykonawców.
  6. Kompletowanie dokumentów zamówień, w szczególności projektów umów, opisów przedmiotu zamówienia, opisów potrzeb i wymagań przekazywanych przez komórki organizacyjne opracowanych na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia.
  7. Sporządzanie ogłoszeń, przekazywanie ich Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich do publikacji, publikowanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych, sporządzanie i przekazywanie wykonawcom zaproszeń do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniach o udzielenie zamówienia, zaproszeń do negocjacji, itp. zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  8. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do tej ustawy we współpracy z członkami Komisji Przetargowych powołanych z komórek organizacyjnych Urzędu.
  9. Współdziałanie z pełnomocnikiem reprezentującym Miasto w postępowaniach odwoławczych i skargowych, w tym udostępnianie dokumentacji postępowania, wypełnianie obowiązków informacyjnych wynikających z ustaw Prawo zamówień publicznych.
  10. Sporządzenie i publikowanie ogłoszeń o wyniku postępowań o udzielenie zamówień.
  11. Sporządzenie i publikowanie ogłoszeń o wykonaniu umów na podstawie informacji przekazanych przez komórki Urzędu sprawujące nadzór nad realizacją zadań będących przedmiotem tych umów.
  12. Dokumentowanie przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, przechowywanie i przekazywanie dokumentacji zamówień do Archiwum Zakładowego,
  13. Prowadzenie ewidencji prowadzonych zamówień publicznych oraz sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych przez Miasto zamówień i przekazywanie ich Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.
  14. Weryfikowanie i opiniowanie aneksów do umów zawartych w wyniku przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie stosowania tej ustawy.
  15. Opracowywanie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych dotyczących udzielania zamówień publicznych w Urzędzie.
  16. Wykonywanie zadań związanych z realizacją budżetu, w tym opracowywanie projektów planów finansowych do projektu budżetu w części dotyczącej realizowanych zadań oraz sporządzanie informacji i sprawozdań opisowych z wykonania budżetu.