Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ogłosza nabór na wolne stanowisko pracy w UM KIEROWNIKA REFERATU USŁUG KOMUNALNYCH W WYDZIALE INFRASTRUKTURY MIASTA
NA WOLNE STANOWISKO PRACYW URZĘDZIE MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
KIEROWNIKA REFERATU USŁUG KOMUNALNYCH
W WYDZIALE INFRASTRUKTURY MIASTA
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe techniczne , pożądany kierunek: Inżynieria Sanitarna, Ochrona Środowiska
b) Staż pracy– 4 lata, w tym co najmniej dwuletni staż pracy :
§ na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art.1 ustawy o pracownikach samorządowych, lub
§ w służbie cywilnej, lub
§ w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
§ w innych urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
§ na kierowniczych stanowiskach państwowych.
c) obywatelstwo polskie
d) ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Wymagania dodatkowe :
a) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa samorządowego, zagadnień dotyczących gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, infrastruktury technicznej
b) umiejętność odczytywania treści mapy sytuacyjno- wysokościowej, rysunków technicznych,
c) kompetencje : społeczne ( znajomość procedur, komunikatywność, kultura osobista) osobiste (zarządzanie czasem, sumienność, samodzielność), menedżerskie (delegowanie, przywództwo, kierowanie)
d) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) kierowanie pracownikami referatu,
b) realizacja zadań z zakresu zaopatrzenia w ciepło, wodę i odbioru ścieków, odprowadzania wód deszczowych, składowania odpadów, zasilania w energię elektryczną z zapewnieniem oświetlenia ulicznego, utrzymania parków i pozostałej zieleni miejskiej w czystości i porządku, opieka nad cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej, utrzymania schroniska dla zwierząt, obiektów użyteczności publicznej i zbiornika Bugaj,
c) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych,
d) reprezentowanie gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
e) nadzorowanie remontów budynków i lokali w zasobach gminy,
f) administrowanie niezagospodarowanym mieniem komunalnym,
g) współpraca z Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w przypadku awarii,
h) prowadzenie spraw związanych z systemem informacji miejskiej,
i) planowanie i nadzór nad realizacją budżetu referatu
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) dokumenty poświadczające wymagany staż pracy (świadectwa pracy),
e) kwestionariusz osobowy,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
h) referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinię o kandydacie,
i) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Usług Komunalnych w Wydziale Infrastruktury Miasta” osobiście w siedzibie Urzędu pokój nr 104 Pasaż Rudowskiego 10, w Piotrkowie Tryb. lub pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 05. 01. 2006r. do godz.15:30
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy Pasażu Rudowskiego 10.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
KIEROWNIKA REFERATU USŁUG KOMUNALNYCH
W WYDZIALE INFRASTRUKTURY MIASTA
a) Wykształcenie wyższe techniczne , pożądany kierunek: Inżynieria Sanitarna, Ochrona Środowiska
b) Staż pracy–
§ na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art.1 ustawy o pracownikach samorządowych, lub
§ w służbie cywilnej, lub
§ w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
§ w innych urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
§ na kierowniczych stanowiskach państwowych.
c) obywatelstwo polskie
d) ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
a) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa samorządowego, zagadnień dotyczących gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, infrastruktury technicznej
b) umiejętność odczytywania treści mapy sytuacyjno- wysokościowej, rysunków technicznych,
c) kompetencje : społeczne ( znajomość procedur, komunikatywność, kultura osobista) osobiste (zarządzanie czasem, sumienność, samodzielność), menedżerskie (delegowanie, przywództwo, kierowanie)
d) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
a) kierowanie pracownikami referatu,
b) realizacja zadań z zakresu zaopatrzenia w ciepło, wodę i odbioru ścieków, odprowadzania wód deszczowych, składowania odpadów, zasilania w energię elektryczną z zapewnieniem oświetlenia ulicznego, utrzymania parków i pozostałej zieleni miejskiej w czystości i porządku, opieka nad cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci narodowej, utrzymania schroniska dla zwierząt, obiektów użyteczności publicznej i zbiornika Bugaj,
c) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych,
d) reprezentowanie gminy we wspólnotach mieszkaniowych,
e) nadzorowanie remontów budynków i lokali w zasobach gminy,
f) administrowanie niezagospodarowanym mieniem komunalnym,
g) współpraca z Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w przypadku awarii,
h) prowadzenie spraw związanych z systemem informacji miejskiej,
i) planowanie i nadzór nad realizacją budżetu referatu
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) dokumenty poświadczające wymagany staż pracy (świadectwa pracy),
e) kwestionariusz osobowy,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
h) referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinię o kandydacie,
i) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy Pasażu Rudowskiego 10.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).