artykuł nr 1

Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu nawierzchni ulic z zastosowaniem następujących technologii: wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, cienkie warstwy bitumiczne na zimno - podwójne wykonanie mikrodywanika

ZAMAWIAJĄCY:
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE 73
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

TRYB:
Przetarg nieograniczony

SPOSÓB UZYSKANIA SIWZ:
SIWZ do odbioru w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
przy ul. Krakowskie Przedmieście 73 w pokoju nr 13A
97-300 Piotrków Trybunalski
Cena: 20,00 zł

 

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

WYKONANIE REMONTU NAWIERZCHNI ULIC Z ZASTOSOWANIEM NASTĘPUJĄCYCH TECHNOLOGII:

 

-          WYRÓWNANIE ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI MIESZANKĄ MINERALNO-BITUMICZNĄ

- CIENKIE WARSTWY BITUMICZNE NA ZIMNO – PODWÓJNE WYKONANIE MIKRODYWANIKA

 

 

 

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1.      Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych i gazowych,

2.      Czyszczenie mechaniczne nawierzchni ulepszonej bitumem,

3.      Skropienie nawierzchni asfaltem pod warstwę ścieralną,

4.      Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną wbudowaną ręcznie,

5.      Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych (wykonanie podwójnego mikrodywanika – cienka warstwa bitumiczna na zimno)

 

UWAGA !

 

W ramach w/w robót, Wykonawca zobowiązany jest do:

 

-          usunięcia poza pas drogowy rumoszu, zanieczyszczeń itp., (odpady te stanowią własność Wykonawcy; koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę),

-          opracowania projektów organizacji ruchu i zabezpieczenia terenu robót na czas wykonania robót zgodnie z wymaganymi przepisami,

-          wykonania, utrzymanie w czasie robót oraz demontaż tymczasowego oznakowania robót,

-          wykonania badań i pomiarów potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów.

 

Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót, złączonych do niniejszej specyfikacji.

Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne.

 

 

OPIS CZĘŚCI / WARIANTOWOŚCI ZAMÓWIENIA:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA:

Zamówienie należy zrealizować: do 31.08.2005 roku.


OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie
z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku
Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku:

 

1.      posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności,

·                wymagane jest posiadanie następujących uprawnień:

- budowlanych

- drogowych

 oraz

- wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kierownika budowy).

 

2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

 

·                 wykażą, iż zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 prace
o podobnym zakresie i wartości co przedmiot zamówienia

·                 mają do dyspozycji następujący potencjał techniczny tj:

- kombajn do powierzchniowego utrwalenia – 2 SZT

- kombajn do wytwarzania i rozściełania mieszanki mineralno emulsyjnej na zimno

- remonter ciśnieniowy - peatcher

- odkurzacz drogowy

- drogowa szczotka mechaniczna

- rozkładarka mas bitumicznych

- walec ogumiony

- walec wibracyjny

- samochód ciężarowy

- skrapiarka do bitumu

-    wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej

-    frezarka

-    termos do masy

-    wibrator płytowy lub ubijak mechaniczny

-    sprężarka powietrza

 

·                dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

 

 

STANOWISKO

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE DLA PODOBNYCH ROBÓT

(ILOSC LAT MIN.)

 

 

WYKSZTAŁCENIE

 

WYMAGANE

UPRAWNIENIA

DO PROWADZENIE ROBÓT

 

KIEROWNIK

BUDOWY

 

3

 

WYŻSZE BUDOWLANE

- BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-INZYNIERYJNEJ LUB DROGOWEJ,

ORAZ

WPIS DO POLSKIEJ IZBY INZYNIERÓW BUDOWNICTWA

MAJSTER

ROBÓT

 

3

 

TECHNICZNE

 

- DROGOWE WYKONAWCZE

LUB

- BUDOWLANE WYKONAWCZE,

 

 

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku
Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku.

5.   na zrealizowany zakres robót udzielą minimum 2 lata gwarancji.

6. posiadają ubezpieczenie (polisę lub inny dokument ubezpieczenia) potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

WADIUM

W KWOCIE 6.000,00zł

KRYTERIA OCENY OFERT:

- CENA - waga 100 %


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Krakowskie Przedmieście 73 pok. nr 13A
97-300 Piotrków Tryb.
W dniu 28.06.2005 r. do godz. 09.00
Otwarcie ofert w dniu 28.06.2005 r. o godz. 10.00, pok. nr 13A

 

TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:
60 dni

 

Pracownicy uprawnieni do kontaktu z oferentami:
 

Anita Kosela w sprawach formalnych tel. (0-44) 732-05-82

Sylwia Wawrzyniak w sprawach technicznych tel. (0-44) 7320629