artykuł nr 1

Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach publicznych w Piotrkowie Trybunalskim w 2005 roku

ZAMAWIAJĄCY:
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE 73
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

TRYB:
Przetarg nieograniczony

SPOSÓB UZYSKANIA SIWZ:
SIWZ do odbioru w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
przy ul. Krakowskie Przedmieście 73 w pokoju nr 13A
97-300 Piotrków Trybunalski
Cena: 20,00 zł

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 

Wykonanie i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach publicznych w Piotrkowie Trybunalskim w 2005 roku

Przedmiotem zamówienia jest:

1. ZAKRES ROBÓT OBJETYCH ZAMÓWIENIEM:

A) W ZAKRESIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO:

- odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przy użyciu farby
z mikrokulkami,

-   wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przy użyciu farby
z mikrokulkami,

-   wykonanie oznakowania poziomego farba chemoutwardzalną.

B) W ZAKRESIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO:

-    uzupełnienie brakujących tablic znaków pionowych,

-   wymiana zniszczonych tablic znaków pionowych,

-   uzupełnienie brakujących znaków pionowych,

-   mycie znaków,

-   pionowanie i prostowanie nośników znaków drogowych.

C) W ZAKRESIE URZADZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO:

-   ustawienie poręczy ochronnych sztywnych,

-   ustawienie poręczy łańcuchowych,

-   naprawa poręczy łańcuchowych,

-   odnawianie farbą poręczy łańcuchowych i poręczy sztywnych,

-   ustawienie słupków rozdzielających,

-   montaż progów zwalniających

2. SPOSÓB REALIZACJI ROBÓT:

A)        Roboty będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. Zlecenie częściowe obejmować będzie zakres, miejsce i termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

B)                W przypadku konieczności usunięcia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ruchu, Wykonawca przystąpi do wykonania robót niezwłocznie po otrzymaniu informacji o jej wystąpieniu. W tym przypadku dopuszcza się możliwość przekazania takiego zlecenia Wykonawcy za pośrednictwem faxu bądź telefonicznie, a także przystąpienia do robót na podstawie informacji przekazanej przez Policje lub Straż Miejską.

C)                Wykonawca będzie dysponował w okresie obowiązywania umowy, bazą sprzętową, materiałową i magazynową zlokalizowana na terenie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego lub bazą położoną w odległości nie większej niż 20 km od punktu centralnego miasta.

D)               Wykonawca zapewni całodobowy dyżur telefoniczny, a numer telefonu dyżurnego przekaże do Zamawiającego.

E)                Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami dotyczącymi wykonania robót utrzymaniowych, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków
i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 roku, Nr 170, poz. 1393) oraz zgodnie z „Instrukcjami o znakach drogowych poziomych i pionowych”,
a także zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, w tym z zasadami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik Nr 2 do umowy.

F)                Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość materiałów, które zostaną użyte do wykonania zamówienia.

OPIS CZĘŚCI / WARIANTOWOŚCI ZAMÓWIENIA:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA:

OD MOMENTU ZAWARCIA UMOWY DO 31.12.2005 R.


OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku
Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku:

1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności,

·               wymagane jest posiadanie następujących uprawnień:

- budowlanych

- drogowych

 oraz

- wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kierownika budowy).


2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

·                wykażą, iż zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 prace o podobnym zakresie i wartości co przedmiot zamówienia

·                mają do dyspozycji następujący potencjał techniczny tj:

o        środek transportu materiałów - 2 szt.

o        żuraw samochodowy o udźwigu do 4 ton – 1 szt.

o        przewoźny zbiornik do wody – 1 szt.

o        betoniarka – 1 szt.

o        szczotki mechaniczne – 1 szt.

o        zamiatarka – 1 szt.

o        frezarka – 2 szt.

o        malowarka ze sterowaniem ręcznym – 2 szt.

o        malowarka samojezdna – 3 szt.

o        układarka mas termoplastycznych i chemoutwardzalnych – 1 szt.

dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

STANOWISKO

 

 

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE DLA PODOBNYCH ROBÓT

(ILOSC LAT MIN.)

WYKSZTAŁCENIE

 

 

WYMAGANE

UPRAWNIENIA

DO PROWADZENIE ROBÓT

 

KIEROWNIK

ROBÓT

 

5

 

WYŻSZE BUDOWLANE

 

-DROGOWE,

- BUDOWLWNE,

ORAZ

WPIS DO POLSKIEJ IZBY INZYNIERÓW BUDOWNICTWA

MAJSTER

ROBÓT DROGOWYCH

3

 

TECHNICZNE

 

- DROGOWE WYKONAWCZE,

(TJ. DO PROWADZENIE ROBÓT DROGOWYCH)

 

 


3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku.

5.  na wykonane roboty udzielą NASTĘPUJĄCEJ GWARANCJI:

Ø       dla oznakowania cienkowarstwowego:

-   6 miesięcy – na przejściach dla pieszych,

-   9 miesięcy – dla linii segregacyjnych, krawędziowych i innych,

-   6 miesięcy – dla linii segregacyjnych na nawierzchniach bitumicznych
o warstwie ścieralnej spękanej, kruszącej się, z luźnymi grysami,

-   3 miesiące – na przejściach dla pieszych i dla drobnych elementów na nawierzchniach bitumicznych o warstwie ścieralnej spękanej, kruszącej się z luźnymi grysami,

-   dopuszcza się roboty bez udzielenia gwarancji – na nawierzchniach drogowych o silnie zdeformowanej, spękanej, łuszczącej się powierzchni, na złączach podłużnych jeśli są niejednorodne, tj: ze szczelinami, garbami podłużnymi
i poprzecznymi, na nawierzchniach smołowych, na nawierzchniach kostkowych w złym stanie ( nierówna powierzchnia, kostka uszkodzona, braki kostki, luźne zanieczyszczenia w szczelinach między kostkami niemożliwe do usunięcia za pomocą szczotki i zamiatarki.

Ø       dla oznakowania grubowarstwowego:

-   36 miesięcy – na przejściach dla pieszych i dla pozostałych elementów
(z wyłączeniem linii)

-   12 miesięcy – dla przejść dla pieszych i pozostałych elementów na nawierzchniach bitumicznych ułożonych do 1 miesiąca przed wykonaniem oznakowania masami chemoutwardzalnymi skraca się okres gwarancji.

Ø       dla oznakowania pionowego:

-   7 lat – na roboty związane z montażem elementów oznakowania pionowego

6. posiadają ubezpieczenie (polisę lub inny dokument ubezpieczenia) potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

WADIUM

W KWOCIE 6.000 ZŁ

KRYTERIA OCENY OFERT:

- CENA 100%


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Krakowskie Przedmieście 73 pok. nr 13A
97-300 Piotrków Tryb.
W dniu 15.06.2005 r. do godz. 09.00
Otwarcie ofert w dniu 15.06.2005 r. o godz. 10.00, pok. nr 4 (PARTER)

TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:
30 dni

Pracownicy uprawnieni do kontaktu z oferentami:

Anita Kosela w sprawach formalnych tel. (0-44) 732-05-82
Paweł Turniak w sprawach technicznych tel. (044) 732-06-29