artykuł nr 1

Zakup i montaż znaku aktywnego diodowego zasilanegobaterią słoneczną umieszczonego na wysięgniku z ramieniem bocznyym o długości 3 metry zlokalizowanego na skrzyzowaniu ulic:Śląskiej i Sulejowskiej (Rondo im. E. Gierka) w Piotrkowie Trybunalskim

ZAMAWIAJĄCY:
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE 73
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

TRYB:
Przetarg nieograniczony

SPOSÓB UZYSKANIA SIWZ:
SIWZ do odbioru w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji przy ul. Krakowskie Przedmieście 73 w pokoju nr 13A
97-300 Piotrków Trybunalski
Cena:20 zł płatne w kasie MZDiK.
Lub za zaliczeniem pocztowym, na wniosek wykonawcy.

  

Zakres rzeczowy obejmuje:

 

1.   Znak drogowy aktywny A -7 średni o boku 900 mm z umieszczonym napisem pod znakiem o treści „USTĄP”. Znak wykonany z profili i blach aluminiowych, malowanych lakierem proszkowym zapewniającym odporność konstrukcji na czynniki atmosferyczne. Lico znaku i napisu pokryte fluoroscencyjną folią odblaskową III generacji, zapewniającą jego dobrą widoczność i czytelność przy niewielkim oświetleniu zewnętrznym a także niekorzystnych warunkach pogodowych.

2.   Konstrukcja nośna – stalowa ocynkowana ogniowo. Znak umieszczony na wysięgniku bocznym o długości 3 m. Wysięgnik mocowany do fundamentu za pomocą min. czterech śrub. Fundament może być wykonany jako odlewany na miejscu montażu lub prefabrykowany.

3.   Zasilanie – bateria słoneczna oraz zasilacz hybrydowy umieszczone na wspólnej konstrukcji nośnej.

4.   Cykl pracy całodobowy, pulsacyjny.

 

Aktywny znak drogowy A-7 z napisem o treści USTĄP  będzie  zastosowany w celu dodatkowego oznakowania podporządkowania ulicy Śląskiej przed rondem im. Edwarda Gierka bezpośrednio przed skrzyżowaniem z ulicą Sulejowską.

 

Schemat lokalizacji znaku aktywnego przedstawiono na załączonej mapce stanowiącej załącznik nr 2 do umowy.

 

Treść tablic:

 

Napis: „USTĄP”

Znak ostrzegawczy:   „ A - 7”

  

W ramach w/w robót, Wykonawca zobowiązany jest do:

 

  • Opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonania montażu znaku aktywnego na wysięgniku bocznym,
  • Wykonanie, utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania tymczasowego robót,
  • Pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu wykonywanych prac montażowych.
  • Udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów

 UWAGA !

 

  • Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,  w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (według pkt. 1-4).
  • Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności.

OPIS CZĘŚCI / WARIANTOWOŚCI ZAMÓWIENIA:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA:
Od dnia podpisania umowy do 15.11.2004 roku

 

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177  z dnia 9 lutego 2004 roku:

 

1.  posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności wymagane jest posiadanie uprawnień:

budowlanych,

drogowych

oraz

aktualnego wpisu do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

2.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

·   wykażą, iż zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 prace
o podobnym zakresie i wartości co przedmiot zamówienia

 

·   mają do dyspozycji następujący potencjał techniczny tj:

- środki transportu niezbędne do wykonania usługi,

- podnośnik montażowy na samochodzie – kpl

- zestaw narzędzi technicznych koniecznych do wykonania usługi

3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177  z dnia 9 lutego 2004 roku.

5.  na zrealizowany zakres robót udzielą minimum 7 lat gwarancji

6. posiadają ubezpieczenie (polisę lub inny dokument ubezpieczenia) potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

WADIUM

NIE WYMAGANE


KRYTERIA OCENY OFERT:

cena 100%

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Krakowskie Przedmieście 73 pok. 13A
97-300 Piotrków Tryb.
W dniu 11.10.2004 r. do godz. 9.00
Otwarcie ofert w dniu 11.10.2004 r. do godz. 10.00, pok. nr 13A

 

TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:
30 dni

 

Pracownicy uprawnieni do kontaktu z oferentami:
Tadeusz Tazbir w sprawach technicznych tel. 0-44 732-03-60

Anna Januszczak w sprawach formalnych tel. 0-44 732-05-82