Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego PEŁNOMOCNIK PREZYDENTA MIASTA DS. PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH
PEŁNOMOCNIK PREZYDENTA MIASTA DS. PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe: preferowane / administracja, zarządzanie, ekonomia, pedagogika, socjologia, psychologia, medycyna /
b) Staż w pracy 4 lata, w tym 2 lata w jednostkach określonych w art. 3 ust.4 ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Wymagania dodatkowe :
a) Znajomość: znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa samorządowego, instrukcji kancelaryjnej i ustawy o finansach publicznych,
b) Znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości, ustawy o działalności pożytków publicznych i wolontariacie, prawo zamówień publicznych
c) Znajomość języków obcych : język angielski lub język niemiecki lub język francuski na poziomie podstawowym,
d) Obsługa komputera : Word, Excel na poziomie średniozaawansowanym,
e) Pożądane kompetencje: społeczne ( delegowanie, komunikatywność, procedury ich znajomość i stosowanie, relacje z klientami ), menedżerskie ( kierowanie, zarządzanie projektami, myślenie strategiczne ), osobiste ( podejmowanie decyzji, elastyczność myślenia, dążenie do rezultatów ).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Nadzór nad realizacją budżetu związanego z zadaniami Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Programu Przeciwdziałania Narkomanii i innych,
b) Opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu, w części dotyczącej zadań MPPiRPA oraz PPN i innych,
c) Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań,
d) Opracowywanie projektów aktów prawnych Rady Miasta, Prezydenta Miasta oraz innych opracowań (np. regulaminów, umów cywilno-prawnych),
e) Organizowanie kampanii społecznych, szkoleń grup zawodowych, spotkań, narad
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) dokumenty poświadczające wymagany staż pracy (świadectwa pracy),
e) kwestionariusz osobowy,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
h) referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinie o kandydacie,
i) oświadczenie zawierające klauzule: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej przy Pasażu Rudowskiego 10.