- Dostępne kategorie:
- I kwartał
- II kwartał
- III kwartał
- IV kwartał
WYMIAR ETATU: 0, 6
a) wykształcenie wyższe prawo
a) znajomość przepisów prawa dotyczących samorządu terytorialnego
b) znajomość k.p.a., instrukcji kancelaryjnej
c) znajomość języka angielskiego
d) znajomość obsługi komputera
a) pożądane kompetencje: społeczne (znajomość i stosowanie procedur, komunikatywność, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem), osobiste (samodzielność, rozwiązywanie problemów, rozwój zawodowy, radzenie sobie z niejednoznacznością),
a) prowadzenie rejestrów
b) udzielanie porad prawnych
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz osobowy,
d) dokumenty poświadczające wykształcenie
e) referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinię o kandydacie,
f) oświadczenie o niekaralności,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy Pasażu Rudowskiego 10.