artykuł nr 1

Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ogłasza nabór na wolne stanowisko parcy w UM w Piotrkowie Trybunalskim INSPEKTORA DS. TECHNICZNYCH W BIURZE REALIZACJI PROJEKTÓW FS

Prezydent Miasta

Piotrkowa Trybunalskiego

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

W URZĘDZIE MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

INSPEKTORA DS. TECHNICZNYCH
W BIURZE REALIZACJI PROJEKTÓW FS

1.      Wymagania niezbędne:

a)      Wykształcenie wyższe , kierunek: Inżynieria Środowiska

b)      Staż pracy – min. 3 lata

c)       Uprawnienia budowlane

2. Wymagania dodatkowe :

a)      umiejętność obsługi komputera (Word, Excel),

b)      znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,

c)       umiejętność obsługi programów: NORMA, AutoCad, MsProject, Profil

d)      znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa samorządowego, instrukcji kancelaryjnej,

e)      pożądane kompetencje : osobiste: dążenie do rezultatów, rozwój zawodowy, myślenie analityczne, otwartość na zmiany, gotowość do uczenia się; społeczne: procedury, znajomość i stosowanie, komunikacja pisemna, współpraca w zespole, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)      przygotowywanie strategii realizacji projektu,

b)      koordynacja prac zmierzających do uzyskania i wdrożenia do realizacji projektów budowlanych dla zadań objętych Projektem wraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa polskiego,

c)       przygotowywanie ich aktualizacja harmonogramu Realizacji Projektu i Harmonogramu rzeczowo – Finansowego,

d)      organizacja prac dotyczących przygotowania dokumentacji przetargowych dla wszystkich przetargów założonych w Harmonogramie Realizacji Projektu,

e)      udział w przeprowadzonych próbach rozruchowych, rozruchach i odbiorach cząstkowych i końcowych części lub całości zadań,

f)        przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji Projektu,

g)      przygotowywanie i tworzenie warunków do realizacji Projektów w zakresie praw do prowadzenia inwestycji

h)      przekazywanie do Inspektora ds. administracyjnych danych umożliwiających terminowe przygotowanie wszelkich wymaganych raportów,

4.      Wymagane dokumenty:

a)      życiorys (CV),

b)      list motywacyjny,

c)       dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

d)      dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy (świadectwa pracy)i posiadanie uprawnień budowlanych

e)      kwestionariusz osobowy,

f)        oświadczenie o niekaralności,

g)      inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

h)      referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinię o kandydacie,

i)        zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. technicznych” osobiście w siedzibie Urzędu pokój nr 104 Pasaż Rudowskiego 10, w Piotrkowie Tryb. lub pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 20. 12. 2005r. do godz.15:30

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy Pasażu Rudowskiego 10.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

 

 

 

Dostępne kategorie:
III kwartał
IV kwartał