Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta w Piotrkowie Trybunalskim PODINSPEKTORA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI
NA WOLNE STANOWISKO PRACYW URZĘDZIE MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
PODINSPEKTORA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH
W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: Ekonomiczny
b) Staż pracy- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego nie wymagany, w przypadku wykształcenia średniego – 3 lata
2. Wymagania dodatkowe :
a) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
b) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa samorządowego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o rachunkowości,
c) pożądane kompetencje : osobiste (otwartość na zmiany, dążenie do rezultatów, sumienność, radzenie sobie z niejednoznacznością), społeczne ( komunikacja pisemna, współpraca w zespole, procedury, znajomość i stosowanie)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Weryfikacja formalno-rachunkowa faktur, raportów kasowych oraz innych dokumentów księgowych dotyczących projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
b) Przygotowywanie zestawień wydatków poniesionych w ramach projektu zgodnie z wnioskiem o płatność, na podstawie prowadzonej wyodrębnionej ewidencji księgowej,
c) Przygotowywanie dowodów księgowych potwierdzających poniesienie wydatków współfinansowanych ze środków unijnych,
d) Współpraca z referatami w zakresie obsługi projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
e) Ewidencja księgowa wydatków budżetowych,
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) dokumenty potwierdzające staż pracy,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
h) referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinię
o kandydacie,
i) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. funduszy unijnych” osobiście w siedzibie Urzędu pokój nr 104, Pasaż Rudowskiego 10, w Piotrkowie Tryb. lub pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 14. 12. 2005r. do godz.15:30
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy Pasażu Rudowskiego 10.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U.z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
PODINSPEKTORA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH
W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI
a) Wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: Ekonomiczny
b) Staż pracy- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego nie wymagany, w przypadku wykształcenia średniego –
a) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
b) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, prawa samorządowego, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o rachunkowości,
c) pożądane kompetencje :
a) Weryfikacja formalno-rachunkowa faktur, raportów kasowych oraz innych dokumentów księgowych dotyczących projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
b) Przygotowywanie zestawień wydatków poniesionych w ramach projektu zgodnie z wnioskiem o płatność, na podstawie prowadzonej wyodrębnionej ewidencji księgowej,
c) Przygotowywanie dowodów księgowych potwierdzających poniesienie wydatków współfinansowanych ze środków unijnych,
d) Współpraca z referatami w zakresie obsługi projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
e) Ewidencja księgowa wydatków budżetowych,
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o niekaralności,
f) dokumenty potwierdzające staż pracy,
g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
h) referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinię
o kandydacie,
i) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy Pasażu Rudowskiego 10.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U.z 2001r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)