b) pożądana praktyka w zakresie spraw kadrowych,
c) znajomość zagadnień związanych z finansowaniem składek ZUS,
d) znajomość zagadnień z zakresu:
- Kodeksu pracy – ustawa z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 1998 r. Nr 21 poz. 94),
- ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593),
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 roku w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2005 r. Nr 146 poz. 1222),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 1997 r. Nr 123 poz. 776),
- ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U.
z 2003 r. Nr 15 poz. 148),
- ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 14 poz.176),
e) umiejętność obsługi programu Płatnik.
a) znajomość obsługi komputera w środowisku Microsoft Office,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
b) przygotowywanie umów o pracę i wydawanie świadectw pracy oraz zaświadczeń
dotyczących stosunku pracy,
c) przygotowywanie kart stażu pracy, obliczanie wymiaru urlopu wypoczynkowego,
d) kierowanie pracowników na badania lekarskie, monitorowanie terminów wykonania badań
wstępnych, okresowych i kontrolnych,
e) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i prawidłowości wykorzystania zwolnień lekarskich,
f) ustalanie uprawnień do wypłaty nagród jubileuszowych dla pracowników i przygotowywanie
dokumentacji w tym zakresie,
g) ustalanie uprawnień i przygotowywanie list dotyczących wypłaty wynagrodzeń oraz
wszelkich innych świadczeń,
h) prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników,
i) prowadzenie rejestru rozliczenia funduszu płac oraz list miesięcznych wynagrodzeń,
j) prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń
Socjalnych,
k) prowadzenie kart zasiłkowych i wynagrodzeń pracowników,
l) sporządzanie przelewów dotyczących potrąceń z wynagrodzeń dla pracowników,
ł) bieżące archiwizowanie dokumentacji płacowej i kadrowej,
m) wprowadzanie danych o pracownikach z zakresu kadrowo-płacowego (rejestracja
pracowników w systemie komputerowym, wprowadzanie danych z poprzednich
miejsc pracy),
n) zgłaszanie pracowników i zleceniobiorców do ZUS oraz ich wyrejestrowywanie,
o) sporządzanie miesięczne deklaracji ZUS i prowadzenie rozliczeń w tym zakresie.
a) odpowiedzialność,
b) komunikatywność,
c) rzetelność przy wykonywaniu powierzonych zadań,
d) umiejętność organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
d) umiejętność pracy w zespole.
a) list motywacyjny,
b) życiorys zawodowy,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach,
f) referencje lub wykaz min. 3 osób z adresem i nr telefonu mogących wystawić opinię
o kandydacie,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na ww. stanowisku.
Komisja Rekrutacyjna ma prawo zażądać od kandydata dostarczenia oryginałów dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 73 (pok.4, parter) lub pocztą na adres Zarządu w zaklejonej kopercie, na której należy również umieścić dopisek:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.piotrkow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji przy ul. Krakowskie Przedmieście 73 (I piętro).
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
Kserokopie powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.