Zarządzenie nr 246 z dnia 3 września 2021 r.
Zarządzenie Nr 246
Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
z dnia 03 września 2021 roku
zmieniające Zarządzenie nr 27/2021 Prezydenta Miasta z dnia 1 lutego 2021 roku w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021r. poz. 1372) oraz art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1
W treści Zarządzenia nr 27/2021 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 1 lutego 2021 roku w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, wprowadzam następujące zmiany:
1) w § 1 ust. 3 wyrazy: „Filipa Mędrzyckiego, podinspektora w Biurze Obsługi Mieszkańców” zastępuje się wyrazami: „Filipa Mędrzyckiego, inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska”.
§ 2
W pozostałym zakresie zarządzenie, o którym mowa w § 1, nie ulega zmianie.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydent Miasta
Andrzej Kacperek – I Zastępca Prezydenta Miasta
Dokument został podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym