artykuł nr 1

Zarządzenie nr 246 z dnia 3 września 2021 r.

Zarządzenie Nr 246

Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

z dnia 03 września 2021 roku

zmieniające Zarządzenie nr 27/2021 Prezydenta Miasta z dnia 1 lutego 2021 roku w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

 

Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2021r. poz. 1372) oraz art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1

W treści Zarządzenia nr 27/2021 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 1 lutego 2021 roku w sprawie wyznaczenia koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, wprowadzam następujące zmiany:

1) w § 1 ust. 3 wyrazy: „Filipa Mędrzyckiego, podinspektora w Biurze Obsługi Mieszkańców” zastępuje się wyrazami: „Filipa Mędrzyckiego, inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska”.

§ 2

W pozostałym zakresie zarządzenie, o którym mowa w § 1, nie ulega zmianie.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Z up. Prezydent Miasta

Andrzej Kacperek – I Zastępca Prezydenta Miasta

Dokument został podpisany

kwalifikowanym podpisem elektronicznym