z uwzględnieniem kosztów dokumentacji projektów.
§ 3.Wzór formularza zgłoszenia projektu stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.1. Harmonogram przeprowadzenia procesu budżetu obywatelskiego:
a) 4 maja – 24 maja 2021r. – zgłaszanie projektów;
b) 31 maja – 30 lipca 2021r. – weryfikacja projektów;
c) 1 września –15 września 2021r. – głosowanie;
d) do 30 września – ogłoszenie wyników, ustalenie listy zwycięskich propozycji do projektu budżetu Miasta na rok 2022.
2. Przez cały okres przeprowadzania konsultacji będzie prowadzona akcja informacyjna dotycząca budżetu obywatelskiego.
§ 5. Powołuje się Zespół Opiniujący w składzie:
Przewodniczący Zespołu:
Bogdan Munik – Sekretarz Miasta
Z-ca Przewodniczącego Zespołu:
Katarzyna Szokalska – Kierownik Biura Planowania Rozwoju Miasta
Członkowie Zespołu:
1. Krystyna Czechowska – Radna Rady Miasta
2. Wiesława Olejnik – Radna Rady Miasta
3. Lech Kaźmierczak – Radny Rady Miasta
4. Mariusz Staszek – Radny Rady Miasta
5. Agnieszka Kosela – Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami
6. Józef Dziubecki – Dyrektor Biura Inwestycji i Remontów
7. Janusz Korczak-Ziołkowski – Kierownik Referatu Architektury i Budownictwa
8. Radosław Kaczmarek – Kierownik Referatu Edukacji
9. Paweł Czajka – Dyrektor Pracowni Planowania Przestrzennego
10. Karol Szokalski – Dyrektor Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta.
§ 6.1. Do zadań Zespołu Opiniującego należy weryfikacja zgłoszonych projektów co do ich zgodności z prawem, wykonalności technicznej oraz spełnienia przez nie wymogów formalnych.
2. Zespół Opiniujący działa w oparciu o Regulamin stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
3. Wzór karty projektu zgłoszonego do budżetu obywatelskiego na rok 2022 stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszego Zarządzenia.
§ 7.1. Referat Ewidencji Ludności sporządza aktualny spis uprawnionych do głosowania.
2. Biuro Prasowe promuje budżet obywatelski i zgłoszone projekty w środkach masowego przekazu.
3. Bieżącą obsługę strony internetowej www.piotrkow.pl w zakresie zamieszczania zgłoszonych projektów, projektów pozytywnie zaopiniowanych, które stanowią „Listę Projektów” oraz informacji o projektach negatywnie zaopiniowanych wraz z uzasadnieniem zapewnia Biuro Prasowe.
4. Referat Informatyki uruchomia dedykowaną platformę, na której będą zgłaszane projekty w wersji elektronicznej.
§ 8. Referat Informatyki wdraża program elektroniczny do kompleksowej obsługi projektu „Budżet Obywatelski w Piotrkowie Trybunalskim” na rok 2022 z uwzględnieniem:
1) możliwości sporządzania wniosku zgłoszeniowego w wersji elektronicznej,
2) przygotowania interaktywnej karty do głosowania,
3) sporządzenia protokołu z głosowania.
§ 9. Właściwe komórki merytoryczne Urzędu Miasta/jednostki organizacyjne Miasta analizują i opiniują projekty w zakresie swoich działań.
§ 10. Zobowiązuje się dyrektorów, kierowników biur, referatów, samodzielne stanowiska oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta do udzielania Zespołowi Opiniującemu pomocy w realizacji jego zadań.
§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Krzysztof Chojniak
dokument został podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym