o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2020r., poz. 1439 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Wprowadzam „Procedurę przeprowadzania kontroli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w zakresie przestrzegania zasad prawidłowej segregacji odpadów komunalnych, posiadania kompostownika i kompostowania w nim bioodpadów oraz kontroli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy i przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności posiadania umów na odbieranie odpadów komunalnych” stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Za realizację zarządzenia i sprawozdawczość odpowiedzialny jest Referat Gospodarowania Odpadami Komunalnymi.
§ 3.
Nadzór nad realizacją zarządzenia powierza się Drugiemu Zastępcy Prezydenta Miasta.
§ 4
Traci moc Zarządzenie Nr 206 Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z dnia 18 maja 2018 roku w sprawie wprowadzenia „Procedury przeprowadzania kontroli właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w zakresie przestrzegania zasad prawidłowej segregacji odpadów komunalnych, oraz właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy i przedsiębiorców w zakresie posiadania umów na odbieranie odpadów komunalnych”.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Krzysztof Chojniak
Dokument został podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym