artykuł nr 1

Rejestry, ewidencje i archiwa

Biuro Prawne

  • Rejestr spraw sądowych i opinii prawnych.

Referat Administracji i Majątku

  • Centralny rejestr faktur.
  • Ewidencja wypadków przy pracy.
  • Rejestr druków ścisłego zarachowania.
  • Rejestr ogłoszeń wywieszanych na tablicy.
  • Książki inwentarzowe środków trwałych i wyposażenia.
  • Ewidencja zasobu bibliotecznego.

Biuro Cyfryzacji i Nadzoru Organizacyjnego

  • Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw.
  • Centralny rejestr zarządzeń Prezydenta.

Centrum Kontaktów z Mieszkańcami

  • Centralny rejestr skarg i wniosków.

Referat Komunikacji

  • Ewidencja instruktorów nauki jazdy.
  • Rejestr przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.
  • Rejestr przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów.
  • Ewidencja kierowców z terenu miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
  • Ewidencja pojazdów z terenu miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Referat Gospodarki Nieruchomościami

  • Rejestr spraw związanych ze wspólnotami gruntowymi.
  • Ewidencja nieruchomości.

Referat Geodezji, Kartografii i Katastru

  •  ewidencja gruntów i budynków,
  • baza danych szczegółowych osnów geodezyjnych,
  • baza danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT 500),
  • Geodezyjna Ewidencja Sieci Uzbrojenia Terenu (GESUT),
  • rejestr cen i wartości nieruchomości,
  • ewidencja miejscowosci, ulic i adresów,
  • rejestr oczekujących nazw ulic i placów.

Biuro Rozwoju Miasta i Inwestycji

  • Rejestr wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.

Referat Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska

  • Rejestr posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zwolnienia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów,
  • Rejestr zwierząt należących do gatunków podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa UE,
  • Rejestr sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb,
  • Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Piotrkowa Trybunalskiego
  • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
  • Ewidencję udzielonych i cofniętych zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części,
  • Rejestr członków zarządów spółek oraz rad nadzorczych.
  • Wykaz spółek z udziałem Gminy Piotrków Trybunalski. 

Referat Architektury i Budownictwa

  • Rejestr wydawanych pozwoleń na budowę obiektów budowlanych.
  • Rejestr wydawanych pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych.
  • Wykaz zabytków nieruchomych oraz zabytków archeologicznych ujętych w gminnej ewidencji zabytków Gminy Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Referat Edukacji

  • Ewidencja szkół niepublicznych o uprawnieniach szkół publicznych oraz szkół i placówek niepublicznych.

Referat Kultury i Sportu 

  • Rejestr instytucji kultury.
  • Ewidencja Uczniowskich Klubów Sportowych.
  • Ewidencja stowarzyszeń kultury fizycznej nie prowadzących działalności gospodarczej.

Referat Ewidencji Ludności

  • Ewidencja ludności zamieszkałej na terenie miasta (zameldowania i wymeldowania).
  • Ewidencja ludności pobytu stałego i czasowego.
  • Rejestr cudzoziemców (zameldowania i wymeldowania).
  • Rejestr zmian meldunkowych osób podlegających obowiązkowi wojskowemu.
  • Rejestr informacji adresowej.

Urząd Stanu Cywilnego

  • Archiwum akt stanu cywilnego.

Biuro Rady Miasta

  • Rejestr uchwał Rady Miasta.
  • Rejestr wniosków i opinii komisji stałych.
  • Rejestr zapytań i wniosków Radnych.

Centrum Informacji Turystycznej

  • Ewidencja „ innych obiektów świadczących usługi hotelarskie” w myśl ustawy o usługach turystycznych