Referat Ewidencji Ludności
- Pełnomocnictwo
- Postępowanie administracyjne w sprawie uchylenia czynności zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej
- Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej
- Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej
- Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców na wniosek osoby, której dane dotyczą i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia
- Udostępnianie danych z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców
- Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
- Udostępnienie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Wydawanie dowodów osobistych dla osób niepełnoletnich poniżej 18 roku życia
- Wydawanie dowodów osobistych po raz pierwszy dla osób pełnoletnich.
- Wydawanie dowodów osobistych w przypadku upływu terminu ważności, zmiany danych osobowych, utraty, uszkodzenia, zmiany wizerunku twarzy
- Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
- Zameldowanie na pobyt stały
- Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
- Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
- Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego
- Wymeldowanie cudzoziemca z miejsca pobytu czasowego
- Wymeldowanie cudzoziemca z miejsca pobytu stałego
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
- Zameldowanie cudzoziemnca na pobyt stały
- Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP, zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice RP trwającego dłużej niż 6 miesięcy