I WYZNACZENIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DATY ODBIORU SIWZ.
zakup i dostawa serwera wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz kopiarko-drukarki dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Część A - Zamówienie należy zrealizować od daty zawarcia umowy do 21 dni.
Część B - Zamówienie należy zrealizować od daty zawarcia umowy do 14 dni.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku:
1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
· personel przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia posiada co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 1 rok doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. (dotyczy części A)
· personel przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia posiada następujące wykształcenie i uprawnienia (dotyczy tylko części A odnośnie pracownika instalującego urządzenie w siedzibie zamawiającego):
lub
- średnie techniczne (zawodowe) z zakresu informatyki
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku.
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Krakowskie Przedmieście 73 pok. nr 13A (I PIĘTRO)
97-300 Piotrków Tryb.
Do dnia
Otwarcie ofert w dniu
30 dni
Anna Januszczak-Deredas, Anita Kosela
w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych tel. (0-44) 732-05-82
Ewa Pijarowska (w zakresie merytorycznym)
tel. (0-44) 732-03-64, fax. (0-44) 732-03-24