artykuł nr 1

Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu ul. Dmowskiego od ul. Kostromskiej do ZSP Nr 2 wraz z wymianą krawężnika

ZAMAWIAJĄCY:
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE 73
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
TRYB:
Przetarg nieograniczony
SPOSÓB UZYSKANIA SIWZ:
SIWZ do odbioru w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
przy ul. Krakowskie Przedmieście 73 w pokoju nr 13A
97-300 Piotrków Trybunalski
Cena: 20,00 zł

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

ROBOTA BUDOWLANA DOTYCZĄCA WYKONANIE  REMONTU  ULICY DMOWSKIEGO OD ULICY KOSTROMSKIEJ DO  ZSP NR 2 WRAZ Z WYMIANĄ KRAWĘŻNIKA

Zakres rzeczowy obejmuje:

1.       Wykonanie frezowania planimetrycznego istniejącej nawierzchni bitumicznej.

2.       Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej.

3.       Wykonanie  warstwy ścieralnej z masy SMA gr. 4 cm.

4.       Częściową wymianę zniszczonej nawierzchni chodników.

5.       Częściową wymianę zniszczonych krawężników.

W ramach w/w robót, Wykonawca zobowiązany jest do:

-     Usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy. Odpady stanowią własność

      Wykonawcy (koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają

      Wykonawcę).

-     Wykonanie, utrzymanie w czasie trwania robót oraz demontaż po wykonaniu robót, oznakowania tymczasowego robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu - stanowiącego  

      załącznik do niniejszej  SIWZ..

-     Wykonanie wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów.

-     Pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej.

-     Pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy.

UWAGA !

- Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zgodnie z zasadami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonych do niniejszej specyfikacji.

- Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne Certyfikaty, Aprobaty Techniczne i Deklaracje Zgodności.

- Zamówienie należy wykonać ściśle wg zaleceń projektanta.

- Dokumentacja techniczna przedmiotowego zamówienia jest dostępna w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Dziale Utrzymania Dróg w Piotrkowie Trybunalskim ul. Krakowskie Przedmieście 73 pok. 12 tel: (044) 7320534, 7320629

OPIS CZĘŚCI / WARIANTOWOŚCI ZAMÓWIENIA:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA:
Zamówienie należy zrealizować W terminie do 28.10.2005 r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zgodnie
z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku
Dz. U. Nr 19 poz. 177  z dnia 9 lutego 2004 roku:

1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności,

2.       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:

A)     KIEROWNIK BUDOWY - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. 

B)     MAJSTER ROBÓT - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. 

mają do dyspozycji następujący m.in. następujący potencjał techniczny tj:

- ROZKŁADARKA MAS BITUMICZNYCH

- WALEC OGUMIONY

- WALEC STATYCZNY (10T i 15T)

- SAMOCHÓD CIĘŻAROWY

- SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY

- SKRAPIARKA DO BITUMU

- WYTWÓRNIA MIESZANKI MINERALNO- BITUMICZNEJ

- WIBRATOR PŁYTOWY LUB UBIJAK MECHANICZNY

- REMONTER CIŚNIENIOWY

- SPRĘŻARKA POWIETRZA

- SZCZOTKA MECHANICZNA

- FREZARKA

3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177  z dnia 9 lutego 2004 roku.

WADIUM
NIE DOTYCZY TEGO POSTĘPOWANIA
KRYTERIA OCENY OFERT:
-    CENA               -    waga 90 %

-    GWARANCJA   -    waga 10 %

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Krakowskie Przedmieście 73 pok. nr 13A (I PIĘTRO)
97-300 Piotrków Tryb.
W dniu 27.09.2005r. godz. 09.00
Otwarcie ofert w dniu 27.09.2005r. o godz. 010.00, pok. nr 13a
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:
30 dni
Pracownicy uprawnieni do kontaktu z oferentami:
-     Anna Januszczak – Deredas, Anita Kosela w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych, tel (044) 7320582

-            Paweł Turnia, Sylwia Wawrzyniak w zakresie merytorycznym, tel. (044) 7320629