Wykonywanie usługi związanej z prowadzeniem "Akcji Zima" w sezonie 2004/2005, 2005/2006, 2006/30.04.2007 na drogach krajowych, powiatowych i gminnych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
KRAKOWSKIE PRZEDMIESCIE 73
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
TRYB: Przetarg nieograniczony
SPOSÓB UZYSKANIA SIWZ:
SIWZ do odbioru w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji przy ul. Krakowskie Przedmieście 73 w pokoju nr 13A
97-300 Piotrków Trybunalski
Cena:20 zł płatne w kasie MZDiK. Lub za zaliczeniem pocztowym, na wniosek wykonawcy.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: WYKONYWANIE USŁUGI ZWIĄZANEJ Z PROWADZENIEM „AKCJI ZIMA” W SEZONIE 2004/2005, 2005/2006, 2006/30.04.2007 NA DROGACH KRAJOWYCH, POWIATOWYCH I GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Zakres świadczenia usługi obejmuje:
Zimowe utrzymanie dróg ma na celu prowadzenie działań zmierzających do zmniejszenia lub całkowitego wyeliminowania zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych czynnikami atmosferycznymi takimi jak: opady śniegu i marznącej mżawki, śliskości pośniegowej, gołoledzi itp.
- usuwanie śniegu z nawierzchni ulic, stref płatnego parkowania, chodników w obszarach przejść dla pieszych, skrzyżowań, przystanków komunikacji miejskiej,
- utrzymanie drożności wpustów kanalizacji deszczowej,
- zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie soli, mieszanki piasku z solą lub solanki do odlodzenia jezdni,
- wywóz wraz z załadunkiem śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na odległość do 5 km w miejsce uzgodnione z MZDiK,
- zakup i magazynowanie soli,
- zakup i magazynowanie piasku,
- przygotowanie mieszanki piasku z solą i magazynowanie mieszanki,
- przygotowanie solanki do zwilżania wysypywanych materiałów, zakup i magazynowanie soli do sporządzania solanki,
- zapewnienie pomieszczenia biurowego wraz z zapleczem socjalnym dla dyżurnych ze strony Wykonawcy oraz dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego nadzorującego zimowe utrzymanie dróg,
- zapewnienie przez Wykonawcę samochodu dyspozytorskiego z kierowca dla potrzeb dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego,
- zakup i montaż przez Wykonawcę na nośnikach sprzętu zimowego elementów systemu monitoringu i nadzoru pracy (system lokalizacji pojazdów GPS),
- zapewnienie dyspozycyjności całodobowej pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonywanie usługi.
- pełnienie całodobowych dyżurów „AKCJI ZIMA” na terenie bazy Wykonawcy znajdującej się w Piotrkowie Trybunalskim (przy czym dyżury w godzinach od 15.00 do 7.00 w dni powszednie i całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy będą płatne przez Zamawiającego w przypadku jeśli wydał on pisemną decyzję zezwalającą na jego pełnienie przez Wykonawcę)
(pozostałe wymagania szczegółowo określone w SIWZ)
OPIS CZĘŚCI / WARIANTOWOŚCI ZAMÓWIENIA:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENA:
Od dnia podpisania umowy (na polecenie Zamawiającego) do 30.04.2007 tj w sezonach 2004/2005, 2005/2006, 2006/2007
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:
1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, wymagane jest posiadanie prawa jazdy kategorii B, C, C+E
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
wykażą, iż posiadają co najmniej jednoroczne doświadczenie w prowadzeniu „Akcji Zima”
mają do dyspozycji następujący potencjał techniczny tj:
pługo – piaskarka 2 szt.
piaskarka ciągnikowa 1 szt.
pługi lekkie 4 szt.
pługi średnie lub ciężkie 6 szt.
spycharka 75 – 90 kM 2 szt.
równiarka 1 szt.
ładowarka pow. 1 m3 1 szt.
koparko – ładowarka 1 szt.
koparka pow. 0,25 m3 1 szt.
zestaw do wytwarzania i magazynowania solanki 1 kpl.
ciągnik z przyczepą samowyładowcza 2 szt.
samochody wywrotki 2 szt.
frezarka samojezdna typy „BOB-CAD” 1 szt.
zasłony przeciwśnieżne na 2 km
U W A G A !
- W/w sprzęt nie może mieć więcej niż 10 lat.
- Środki transportowe musza być wyposażone z żółte światła pulsacyjne zgodnie z art. 54 Prawa o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98 z 20.06.1997 roku z późn. zm.)
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 roku.
5. posiadają ubezpieczenie (polisę lub inny dokument ubezpieczenia) potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. potwierdzą prawo do dysponowania sprzętem przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy
7. oświadczą że są dyspozycyjni całodobowo do działań w ramach realizacji usługi.
WADIUM w kwocie 42.000 zł
KRYTERIA OCENY OFERT:
cena 100%
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Krakowskie Przedmieście 73 pok. 13A
97-300 Piotrków Tryb.
W dniu 02.11.2004 r. do godz. 9.00
Otwarcie ofert w dniu 02.11.2004 r. do godz. 10.00, pok. nr 13A
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:
60 dni
Pracownicy uprawnieni do kontaktu z oferentami:
Paweł Turniak w sprawach technicznych tel. 0-44 732-06-29
Anna Januszczak w sprawach formalnych tel. 0-44 732-05-82
WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT PRZEDIOTOWEGO ZAMÓWIENIA MOŻNA UZYSKAĆ W BZP NR 153 Z DNIA 06.09.2004 POD POZYCJĄ 43624.