artykuł nr 1

Zawiadomienie Prezydenta miasta Piotrkowa Trybunalskiego o wszczęciu na wniosek Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim, postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji do spalania paliw o nominalnej mocy cieplnej ponad 50 MW, zlokalizowanej na terenie zakładu Ciepłowniczego C-2 przy ul. Rolniczej 75 w Piotrkowie Trybunalskim.

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008r. Nr 199, poz. 1227) oraz art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. 2008r. Nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami) Prezydent Miasta pełniący funkcję Starosty Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

zawiadamia

o wszczęciu na wniosek Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim, postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji do spalania paliw o nominalnej mocy cieplnej ponad 50 MW, zlokalizowanej na terenie zakładu Ciepłowniczego C-2 przy ul. Rolniczej 75 w Piotrkowie Trybunalskim.
 
Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z dokumentacją w powyższej sprawie w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Szkolna 28, pokój 59, od poniedziałku do piątku, w godz. 730 – 1530 oraz składać ewentualne uwagi i wnioski w formie pisemnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub ustnie do protokołu w miejscu wyłożenia wniosku, w terminie 21 dni od dnia podania powyższej informacji do publicznej wiadomości.