główna zawartość
artykuł nr 1

Referat Ewidencji Ludności

 

  1. Pełnomocnictwo
  2. Postępowanie administracyjne w sprawie uchylenia czynności zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej
  3. Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej
  4. Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały lub czasowy w drodze decyzji administracyjnej
  5. Sprawdzenie danych zawartych w rejestrze PESEL i rejestrach mieszkańców na wniosek osoby, której dane dotyczą i usunięcie niezgodności w przypadku ich wystąpienia
  6. Udostępnianie danych z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców
  7. Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
  8. Udostępnienie dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
  9. Wydawanie dowodów osobistych dla osób niepełnoletnich poniżej 18 roku życia
  10. Wydawanie dowodów osobistych po raz pierwszy dla osób pełnoletnich.
  11. Wydawanie dowodów osobistych w przypadku upływu terminu ważności, zmiany danych osobowych, utraty, uszkodzenia, zmiany wizerunku twarzy
  12. Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności
  13. Zameldowanie na pobyt stały
  14. Zameldowanie na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
  15. Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
  16. Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego
  17. Wymeldowanie cudzoziemca z miejsca pobytu czasowego
  18. Wymeldowanie cudzoziemca z miejsca pobytu stałego
  19. Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
  20. Zameldowanie cudzoziemnca na pobyt stały
  21. Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
  22. Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP, zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice RP trwającego dłużej niż 6 miesięcy